image

בניית אתר תדמיתי לעסקים בהתאמה אישית

כיום אתר אינטרנט הינו שער כניסה לעסק שלך, הרושם הראשוני שהלקוח הפוטנציאלי מקבל על העסק שלך הינו מאיך האתר שלך נראה ומה הוא משדר, ללקוח לוקח שניה וחצי להחליט אם הוא נשאר באתר או מחליט לסגור ולהמשיך לאתר הבא.תחרות לא חסרת, יש הרבה מאוד היצע וישנם הרבה מאוד גורמים שמשפיעים על החלטת הלקוח לקבל את הרושם 'וואו זה בדיוק מה שחיפשתי' ונשאר באתר כשבסופו של דבר הלקוח מחליט ליצור אתך קשר.

ההתמחות שלנו היא לדאוג שאתר שלך יהיה בקידמת התחום שבו אתה עוסק ולגרום ללקוח לבחור בך מעל המתחרים שלך.  ההצלחה שלך היא ההצלחה שלנו!

תהליך בניית אתר תדמיתי


  • פגישת הכרות ראשונית - פגישת ייעוץ חינם!
    בשלב ראשון אנחנו רוצים להכיר אתך ואת העסק שלך.  לחשוב ביחד מהו הייתרון התחרותי שלך מעל המתחרים? להכיר את המתחרים שלך, ללמוד מה הם עושים איך האתר שלהם בנוי? איך הם משוקים את האתר שלהם. ובסופו של דבר להחליט ביחד מהי מטרת האתר שלך ואיך אתה רוצה לגדול עם העסק שלך.
  • אפיון האתר:
    כתיבת איפיון כולל חקר מתחרים, חקר מילות חיפוש, כתיבת הדרישות שלך מהאתר, ניתוח פעילויות עסקיות בעסק שלך וחשיבה איך האתר יכול לעבוד בשבילך ולחסוך לך זמן עבודה ובירוקרטיה מיותרת.
  • עיצוב האתר: כול אתר הינה עבודת אומנות בפניה עצמה!
    הכנת הלוגו לאתר, בחירת צבעים לאתר, מה האתר אמור לשדר?  מהיא הפעולה שאתם רוצים שהגולש יבצע? כול אילו משפיעים על עיצוב האתר, שאותו אנחנו מכינים בהתאמה אישית ללקוח. חשוב לציין: אין מגבלות מערכת על העיצוב, ניתן לעצב את האתר בדיוק לפי מה שתרצו.
  • בניית האתר:
    בשלב בניית האתר אנחנו בונים את האתר בהתאם לעיצוב שהוכן, אנחנו מתאימים את מערכת ניהול התוכן לעיצוב ולפעילויות העסקיות של העסק. הלקוח מעורב בתהליך ויכול להשפיע על העבודה בהתאם לפדבק שנקבל. גמישות ותקשורת פוריה מול הלקוח דואגת לאתר מושלם. 
  • התאמת האתר לניידים:
    מעל מ 60% מהכניסות לאתרים הינם ממכשירים ניידים. אנחנו דואגים שהאתר מותאם לכול המכשירים: טלפון נייד, טבלט, איפד, איפד פרו, מסך מחשב קטן, מסך מחשב גדול.
  • כתיבת תוכן שיווקי:
    אנחנו מתמקדים על שילוב בין איך לכתוב תוכן ייחודי, מעניין ומושך המציג את העסק שלך בצורה הטובה ביותר לבין מה שהגולשים מחפשים תוך כדי כיוון הגולש לפעולה. שילוב נכון משפיע ישירות על הצלחת העסק שלך. מבחן התוצאה הוא כמה לקוחות יצרו אתך קשר דרך האתר.

  • אופטימיזציה של האתר:
    כול דפי האתר נמסרים ללקוח במהירות של מעל ל 95% בבדיקות מהירות של gtmatrix

טיפ!


הידעת שחקר מילות חיפוש משפיע על עיצוב האתר? 
לפני שבונים אתר אינטרנט צריך לדעת מה הלקוח הפוטנציאלי מחפש, אפשר לבנות אתר מדהים ביופיו אבל אם הלקוח שלכם נכנס לאתר ולא מוצא את השירות שהוא מחפש, הוא יעבור לאתר הבא. 

לכן מומלץ להשתמש בשני כלים חינמיים כדי לבדוק מה הלקוח מחפש ואיך אתם יכולים לקלוע בול פגיעה ברגע שהוא מגיע לאתר שלכם:
הכלי הראשון הינו של גוגל: גוגל טרנד  שבו גוגל נותן מידע על כמות החיפוש בגוגל לפי מילות חיפוש וביטויים.
הכלי השני הוא כלי מדהים כדי לקבל רעיונות על מה לכתוב באתר  Anser the public יש איתו מגבלה לשפה העברית, אפשר לקבל רעיונות באנגלית ולתרגם לעברית.

שילוב של שתי הכלים הללו יתן לכם אינדיקציה על מה לכתוב באתר ואיזה תוכן להציג לגולש. שכמובן ישפיע על עיצוב האתר ומיקום האלמנטים באתר.

אנחנו מתמחים בבניית אתרים בהתאמה אישית שתוכל לעדכן את האלמנטים הקשורים לעיצוב האתר בצורה קלה ופשוטה בהתאם לתוכן שתרצה להציג באתר.

איחסון האתר


למיקום שבו האתר מאוחסן האתר יש השפעה ישירה ועקיפה להצלחת העסק שלך. ההשפעה הישירה היא שפעילות האתר חייבת להמשך ללא הפרעות. ההשפעה העקיפה היא שזמינות ומהירות האתר משפיעים על הדרוג של האתר בגוגל. לכן חשוב שהאתר יאוחסן על שרתים חזקים, אמינים עם מספיק משאבים לספק לאתר שלך כדי שהוא יעבוד בצורה חלקה וטובה. ולא לשכוח שבמקרים של תקלות או בעיות זמן תגובה מינימלי מסביב לשעון מיצד חברת האיחסון ברגע שיש בעיה מאוד חשוב כדי למזער את הנזקים. 
כול האתרים שאנחנו בונים מאוחסנים על השרתים של סלסי, אנחנו דואגים שהשרתים יהיו מספיק חזקים כדי שהאתרים יעבדו בצורה יציבה ומהירה, במקרים של תקלות זמן התגובה שלנו הינו מיידי!

למה כדאי לך לעבוד עם סלסי?

  • שירות לקוחות מהלב עם כול הלב
  •  ליווי וייעוץ אישי צמוד מתחילת התהליך ועד סופו
  • מספקים עבודה איכותית ברמה מאוד גבוהה
  • בונים לך את האתר בהתאמה אישית
  • מערכת ניהול תוכן ידידותית למשתמש 
  • קידום האתר בגוגל - אתר מותאם לגוגל
  • נסיון עשיר של 15 שנה בבניית אתרים
  • מקשיבים לך וחושבים ביחד על הפתרון האידיאלי


מה הכוונה לאתר בהתאמה אישית?

אתר בהתאמה אישית מתחיל בעיצוב ייחודי שאנחנו מעצבים בדיוק לפי דרישות הלקוח וממשיך בהוספת תהליכים עסקיים לאתר שקיימים רק אצל הלקוח ספציפי.  
אנחנו מנתחים את הצורך של הלקוח, חושבים איך ומה צריך לבצע כדי להגיע לתוצאה מקסימלית ומושלמת ולאחר אישור הלקוח אנחנו כותבים קוד בהתאמה אישית בהתאם לדרישות. יש לנו חופש פעולה מקסימלי, אין הגבלות בשום דבר. אנחנו יכולים לבצע כול דרישה שתגיע מהלקוח!  

צור קשר ותהנה מאתר בסטנדרטים גבוהים


יש לך אתר שאתה רוצה לשדרג או מעוניין בבניית אתר חדש, התקשר אלינו למספר 0585040160 או השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

{{message}}